Vila-Masos-Sant Jaume-Ullastrell-Vila

Photo ofVila-Masos-Sant Jaume-Ullastrell-Vila Photo ofVila-Masos-Sant Jaume-Ullastrell-Vila Photo ofVila-Masos-Sant Jaume-Ullastrell-Vila

December 21, 2020
December 2020

near Viladecavalls, Catalunya (España)

Vila-Can Buxeres-Forn de Calç-Can Marcet-Carretera d’Olesa fins cadena Can Jaume-Cami de Can Jaume fins la casa i després fins a Rives Blaves-Santa Maria de Villalva-Carretera fins Avícola Loli-Hípica-Camí cap a Ullastrell fins arribar a l’últim tram de carretera-A la rotonda de la sortida del poble agafo camí a la dreta que va pel costat de la carretera fins una mica mes endavant de Can Amat- Travesso la carretera i agafo un camí que hem portarà amb un corriol molt estret fins arribar a Castellnou i seguir cap a Can Palet de Vistalegre-Camí de baixada fins arribar a la carretera que va a la gravera-Segueixo fins a trobar la carrrtera que va fins a Can Trias i com que fan obres tinc d’anar a la carretera de Manresa fins la rotonda de Sant Miquel de Gonteres-carretera fins a Viladecavalls.