Vila-Castellar-Vila

December 22, 2020
December 2020

near Viladecavalls, Catalunya (España)

Sortida Circular des-de Viladecavalls.
Viladecavalls-Molinot-Can Font-La Pineda-Casa de l’Obac-Torrota-Les Pedritxes-Camí Moliner fins al parking (Fortes Pujades)-Cadena i camí de les Castellases de Can Torres-Dipòsits d’aigua i baixada fins desviament a la dreta cap a Castellar.
Passem per l’urbanització de Sant Feliu del Racó i seguim fins arribar a la carretera de Castellar.
Pujem fins al centre i anem cap a Cal Petasques, que ens espera un arroset amb llamàntol i unes birres.
Carreguem bateries i després de dinat seguim per Castellar fins arrribar al Riu, continuem camí avall fins trobar el trencall que ens portarà cap al bosc de Can Deu.
Continuem fins travessar la carretera i anem cap a Matadepera-Pla del Bon Aire-Hípica-Sant Miquel de Gonteres i Viladecavalls.
Participants: Josep Fernández, Toni Guimet i Servidor.
Total Km: 60,9
Desnivell acumulat: 1.491 m
He arribat amb 38% de Bateria havent carregat un 30% aprox.