Vila-Argemi-La Mata-Puig de la Balma-Mura-Vila

Photo ofVila-Argemi-La Mata-Puig de la Balma-Mura-Vila Photo ofVila-Argemi-La Mata-Puig de la Balma-Mura-Vila Photo ofVila-Argemi-La Mata-Puig de la Balma-Mura-Vila

March 10, 2023
March 2023

near Viladecavalls, Catalunya (España)

Viladecavalls-Horts de Can Mir-Sant Miquel de Gonteres-Bovila-Pla del Bon Aire fins al Club Egara i Cal Argemi (Trobada amb el Miquel)
Pujada per la riera fins la Torre de l'Àngel.
Carretera fins a Coll d’Estenalles
Casa de La Mata-L'alzina bonica- Masia del Mata-rrodona-La Foradada del Setrill-Capella de la Mare de Déu de la Concepció-Mas El Farell i seguim pista fins arribar al trencall de Mura.
Pista amb fortes pujades i avui em fet la volts llarga per sortir al camí que ens durà fins al Puig de la Balma.
He arribat amb un 15% de Bateria.
Dinar collonut com sempre ens té acostumats el Marc.
Carregada de Bateria fins 94%
Baixada fins carretera que ens porta a Mura.
Travessem cap al final del poble per agafar pujada fins carretera.
Arribem al trencall i agafem carretera fins a Coll d’Estenalles.
Baixada fins a Matadepera I al arribar a cal Argemi ens despedim amb el Miguel i jo segueixo cap al Pla del Bon Aire-Hipica-Carretera Rellinars Sant Miquel de Gonteres-Horts de Can Mir-Viladecavalls.