vidra-el barreto-la cau-prop vallfogona-milany-vidra

Photo ofvidra-el barreto-la cau-prop vallfogona-milany-vidra Photo ofvidra-el barreto-la cau-prop vallfogona-milany-vidra Photo ofvidra-el barreto-la cau-prop vallfogona-milany-vidra

July 8, 2021
July 2021

near Vidrà, Catalunya (España)

Sortim de Vidra i un tros per carretera i Fins el Barretó bones pujades amb camí ample i molt bo, e igualment fins a la casa de Milany, a partir d’aquí camí poc transitat amb molta herba fins a l’ermita de La Cau, situada en un prat gran d’herba aquí comença la fageda amb bastant fang i conducció una mica delicada, seguim fins a trobar una bona pista que ens porta quasi fins a Vallfogona, en un moment donat paella a la dreta i a partir d’aquí comença el calvari, super pujades que a vegades hi tenim que posar el 50% de l’ajuda, i amunt i a munt trossos amb camí molt malmès i altres amb una grava que la roda del darrera perdia tracció, al final arribem al Castell de Melany que hi pugem a peu i que te unes vistes magnifiques, d’aquí comencem a baixar per un camí ample, una mica tècnic però de bon baixar, tant aquí com abans del barretó ja han arreglat les enormes bases d’aigua que feien el 4x4 i es passa be, seguim fins el Coll de Cristòfol i ja tot baixada fins a tocar Vidra.