Vic-Sant Julià de Sassorba-Castell d'Olost-Ermita de Sant Sebastià-Vic

Photo ofVic-Sant Julià de Sassorba-Castell d'Olost-Ermita de Sant Sebastià-Vic Photo ofVic-Sant Julià de Sassorba-Castell d'Olost-Ermita de Sant Sebastià-Vic Photo ofVic-Sant Julià de Sassorba-Castell d'Olost-Ermita de Sant Sebastià-Vic

April 6, 2024
April 2024

near Vic, Catalunya (España)

Ruta circular per pistes i camins. Sortir de Vic direcció al Tennis i agafar pista que ens porta a la carretera antiga d’Olost. Girem a la dreta per pujar cap a l’ermita de Sant Julià de Sassorba, un cop passada l’ermita, continuem la pista que va agafant alçada amb unes vistes molt xules de la plana de Vic. Ens enfilem fins gairebé la carretera de Sant Bartomeu, on agafem una pista a ma esquerra que passa per els vorals de Sant Bartomeu. Aquí han talat bosc i costa una mica trobar el corriol. Hem de travessar uns camps erms i trobem un corriolet amagat que ens baixa fins la pista que ens durà a la casa de la Codina. Aquí haurem d’estar al cas perquè hi ha molts fils elèctrics del bestià. Voregem els camps i hem de travessar de nou el filat que ens durà a la pista principal. Aquesta pista comença a baixar per una pista ampla fins a Olost. Travessem el poble i girem a l’esquerra cap al castell d’Olost, agafem la pista que ens puja de nou cap als plans fins arribar a la carretera que la travessem per agafar la pista que la voreja durant un quilòmetre. Ens desviem per una pista a l’esquerra i anem baixant fins a trobar un corriol a la dreta que ens portarà a travessar l’eix transversal per sota. Pugem cap una pista molt bona fins arribar a les casetes d’en Botei. Jo he baixat cap a Santa Eulàlia de Riuprimer per pujar per la pista de Sant Sebastià però si no voleu fer la volta podeu agafar el corriol just passat les casetes d’en Botei que us duran a Sant Sebastià de seguida. He baixat pel corriol reculant de nou fins les casetes den Botei i he agafat la pista que ens baixa fins la carretera d’Olost, llavors ja direcció Vic per Sentfores.