Vic - Girona per Sau i Susqueda

April 7, 2019
April 2019

near Vic, Catalunya (España)

Agafem el tren a Granollers i baixem a Vic.
Sortim de Vic per pistes i camins anem en direcció a Tavèrnoles. Llavors seguim per carretera asfaltada en direcció al Parador de Sau, que veiem de lluny i deixem a la nostre esquerra. Ja som al pantà de Sau, que vorejem durant uns quilometres. Arribem a un restaurant on fem un magnific esmorzar de forquilla. Seguim cap a la presa de Sau i la creuem. Ja hem entrat al pantà de Susqueda, que anem resseguint durant força quilometres de pista forestal una mica trencacames i a estones força pedregosa. Magnifiques vistes dels meandres, peninsules i de les impressionants cingleres. I així arribem a la presa de Susqueda. A partir d'aqui la ruta es asfaltada fins al Pasteral. Aquí dinem i recuperem forces. Havent dinat, hem d'esperar-nos per marxar perquè està plovent. Esperem que escampi una mica i seguim, per la via verda que ve d'Olot.
Passem per La Cellera de Ter, Anglès, Salt, i Girona, on prenem el tren per tornar a casa.
He oblidat d'aturar la gravació del Wikiloc, així que al track surt un tros del trajecte en tren.