Via de la plata, etapa 2 Castilblanco de los Arroyos - Monesterio

Photo ofVia de la plata, etapa 2 Castilblanco de los Arroyos - Monesterio Photo ofVia de la plata, etapa 2 Castilblanco de los Arroyos - Monesterio

April 5, 2024
April 2024

near Castilblanco de los Arroyos, Andalucía (España)

Ruta de Castilblanco de los Arroyos a Monesterio passant per:
- Iglesia de Santa María de Gracia (29.7 km)
- Castillo de El Real de la Jara (45.8 km)
- Castillo de las Torres (47.4 km)
- Ermita de San Isidro (57.2 km)

Sortim de Castilblanco de los arroyos seguin la ruta marcada del camino, tot asfalt fins Almadén de la plata. Esmorzem a la xurreria de la plaça "kiosko Eli y Lucia". Seguim per carretera fins a El Real de.la Jara ( visita al castell inclosa), ja que el camí es ple de fang. Carretera molt poc transitada i molt maco amb ple de deveses florides, bestiar pastorant i hem pogut veure àligues imperials volant sobre nostre. Des de El Real de la Jara pista de terra en molt bon estat fins a l'ermita de San Isidro on, tornem a agafar la nacional i finalment, arribada amb forta pujada per pista de terra a Monesterio.