vallfogona-castell de milany-morro del quer-bauma del teixidor

12059
April 25, 2021
April 2021

near Riudaura, Catalunya (España)

ruta molt complerta, gairabe tota per pista,es pot completar tota per pista, pero l´anel de buscar corriols ens fa desviar un troç de la ruta, ens fa donar moltes voltes pero el final ens en sortim amb la nostre i retallem un troç de ruta fent aquest corriol.
Bé m´en he anat de mare. la sortida es de vallfogona, seguim la pista amunt que ens portara al castell de milany, deixem les bicis al prats que hi ha als peus del castell i a peu continuem fins dalt, un cop dalt les vistes son expectaculars, montserrat, pedraforca, bassegoda, son alguns dels cims que distingim desde aqui.un cop fetes un pilo de fotos ens dirigim cap al morro del quer, des d´aqui un altre expectacle visual, aprofitem per esmorzar mentre gaudim del paisatge que desde aqui es divisa,.
Tornem sobre les bicis per anar cap a la baume del teixidor, una altre obra mestre de la natura, era la cidereta que faltaba per acabar una matinal expectacular.
Be m´en descuidaba que tornant cap a vallfogona val la pena fer una petita parada quan trobeu una pujada d´un color granatos, que si troben fosils, petxines.