Vall del Corb (Conesa-Savalla del Comtat-Segura-Vallfogona de Riucorb-Segura-Conesa)

September 19, 2022
September 2022

near Conesa, Catalunya (España)

Aprfitant que afluixa (per fi) la calor, tornem a la Vall del Corb.

La ruta és similar a la darrera que vaig penjar per aquesta zona, però amb alguna trialera nova i alguna que avui no fem (la de l'Ametlla de Segarra, la primera part de la del túnel -falta de temps a final de la ruta)

En canvi, en tornem a fer alguna que fa molt temps que no haviem fet i alguna que jo no havia fet mai (una en pujada sortint de Vilanova, per exemple)

En conjunt, un track molt equilibrat i avui de molt bon fer: el terreny estava en perfectes condicions i els senders perfectament conservats, sense ni un arbre caigut, etc.

Com sempre dic, el millor "bike park" de les nostres contrades. En la frontera entre les provincies de Tarragona i Lleida, el temps de desplaament des de la costa o des de la capital de la Terra Ferma i voltants paga molt la pena.

PD: Al bar de les piscines de Vallfogona (important reservar) esmorzem molt bé, encara que el servei és lent pq ja hi tenien gent i coincidim cap a 20 ebikes alhora. Malgrat això, tot són facilitats per a qui vol carregar bateria (aspecte important):