Vall del Bac - Llongarriu - Sant pau de Seguries - Resclusanys - Vall del Bac

Photo ofVall del Bac - Llongarriu - Sant pau de Seguries - Resclusanys - Vall del Bac Photo ofVall del Bac - Llongarriu - Sant pau de Seguries - Resclusanys - Vall del Bac Photo ofVall del Bac - Llongarriu - Sant pau de Seguries - Resclusanys - Vall del Bac

October 18, 2022
October 2022

near la Vall del Bac, Catalunya (España)

La ruta comença a l'antic hostal de la Vall del Bac que fa anys que va tancar. Seguim fins a trobar el trencant a ma esquerra que porta a Capsacosta passant per Llongarriu, a on parem per fer unes fotos i visitar l'església, continuem fins a trobar la carretera de Capsacosta i la seguim fins a Sant Pau de Segúries. Una vegada aquí es millor agafar la carretera en direcció a Camprodon i al arribar a un revolt mol tancat a l'esquerra enfilar-nos recte per una pista formigonada, cosa que nosaltres no vàrem fer, un cop a la pista continuem amunt fins a la collada de Sitjar a on canviarem de pista per anar cap a Resclusanys passant pel coll d'Arrancafels i baixant fins a les feixes de Llonganya. A partit d'aquí agafem una pista a la dreta tancada per una porta metal-ica i la seguim fins a trobar la carretera asfaltada de la Vall del Bac. A partir de la porta esmentada la pista està en molt mal estat (hem rebentat dues vegades). Un cop a la carretera asfaltada només ens queda la baixada fins a l'antic hostal on hem iniciat el recorregut.