Photo of*RUTA AMB CORRIOL SUÏCIDA PER CATAR LA REPARACIÓ DEL BUJE*//Road to Aínsa// La Creu de Canet Photo of*RUTA AMB CORRIOL SUÏCIDA PER CATAR LA REPARACIÓ DEL BUJE*//Road to Aínsa// La Creu de Canet Photo of*RUTA AMB CORRIOL SUÏCIDA PER CATAR LA REPARACIÓ DEL BUJE*//Road to Aínsa// La Creu de Canet

Very difficult
August 20, 2023
August 2023

near Arenys de Mar, Catalunya (España)

Dos dies després de rebentar els trinquets del buje i reparar-los d'urgència, hem decidit tornar a las andades per aquesta la nostra Creu de Canet. Avuí no ens ha salvat ni la matinada a les 7 del matí (27° de caldachicha que a l'acabar han estat 32). Koke Barbero baixa per averia tècnica i agafa el timó en Xavi Navarro Rey . Hem de fer algo amb cara i ulls després de les llufes de rutes que s'ha marcat últimament 3n Xavi. Ens hi posem i decidim fer curris a muerte sense rumb, a l'aventura. I quina aventura, la marequelsvaparir! Hem fet curris coneguts i d'altres de desconeguts. El que no sabiem (i qui sobretot no ho sabia era el bo d'en Pol) és que avuí en Xavi i en Joseph venien cachondus. La primera senyal d'avís ha estat anar a fer "el Crani". Això ja en podia fer sospitar. Tot seguit en Joseph ens ha mostrat uns curris de collita pròpia ben rocosos, empinats i suïcides que han fet les delícies de tots. Només dic que després de la ruta d'avuí en Pol s'ha començat a mirar d'adquirir un casc integral d'enduro. No digo más. Poc després ens hem trobat amb en Jonatan Ascanio Gonzalez que ens ha portat cap al lado oscuro, és a dir cap al Bar. No li ha costat gaire de convèncer al grup degut a la chicharra que ja queia en aquells moments no abans passant per tot un recull de curris clàssics marca de la casa. A modo d'anècdota diré que en Xavi Navarro Rey no se com s'ho ha fet que ha perdut en Pol pel camí i aquest ha acabat no sabem com perdut a una benzinera de Canet.