Photo ofTravessa de Collserola. Des de Barcelona fins al PUIG MADRONA, passant per La Floresta. Photo ofTravessa de Collserola. Des de Barcelona fins al PUIG MADRONA, passant per La Floresta. Photo ofTravessa de Collserola. Des de Barcelona fins al PUIG MADRONA, passant per La Floresta.

January 14, 2023
January 2023

near Horta-Guinardó, Catalunya (España)

El Guinardó- parc dels Tres Turons-Can Mora- la Teixonera- els Penitents-Parc dels Bombers- Coll de la Vinassa- Coll del Gravat- Coll de la Creu d'en Blau- Turó del Fumet-La Floresta- Can Montmany-el Puig Madrona-la Floresta-la Torre Negra-el Pi d'en Xandri- Can Borrell-Sant Medir-el Coll de l'Erola-la Font de Can Borni- els Penitents-la Teixonera-Can Mora-el Parc dels Tres Turons-el Guinardó.

3,58h en moviment.

Recorregut circular molt complert, interessant i bonic que ens permet gaudir de la serra i que ens dóna una bona idea de l'estructura d'aquesta zona. En el recorregut gaudim especialment de bones vistes, sobretot en ascendir al Puig Madrona, cim destacat i entrat cap al Nord-oest de la serra, cap a la vall del Llobregat. Així com de Can Montmany i els seus entorns, on hi trobem diversos arbres monumentals.
Recorregut generalment per bones pistes, amb alguns trams de corriols. Precisar però que en tornar del Puig Madrona i abans d'arribar a la Torre Negra, aproximadament cap al km 35, hem passat per un corriol estret molt axaragallat que no és ciclable. De totes maneres la seva longitud no és gaire llarga i ens permet fer un enllaç. Si es volgués es pot evitar buscant alternatives.
Tornem pel camí de Sant Cugat des del Pi d'en Xandri, tot passant per Can Borrell, on hi dinem, i per Sant Medir ens arribem al Coll de l'Erola ( Vista Rica) per on ja descendirem cap a la ciutat de Barcelona.