Track Reus Bike Race 22 amb esmorzar + Clandestina i uns Pugets

October 15, 2022
October 2022

near Reus, Catalunya (España)

Aquí teniu la nostra versió de la Reus Bike Race 2022 amb alguna trialera i algun sender de més per evitar baixades per pista (i crec que nomes ens hem saltat la del la pujada pel Fill de Puta i la baixada pel barranc de la Mia) i amb algun desviament (a buscar aigua a dins de Vilaplana i a esmorzar a l'Aleixar. Al fial hem allargat també una mica pels senderons dels Pugets i l'ermita de Santa Anna.

Molt bona track pels "voltants de Reus" i molt bona feina dels compants del Club Reus Bike Race: es notava punts crítics arreglats en trialeres, senders repassats i es veia un molt bon marcatge.

Segur que demà els bikers ho gaudiran..i molts també ho patiran: a partir de Castellvell, aquí no hi ha un pam de pla.

PD: A les piscines de l'Aleixar s'esmorza molt ben servits i bé de preu.

• Photo of isixtr
    isixtr Nov 18, 2022

Muy buena ruta Flonjall, yo la he hecho en dos veces y es una pasada !!,gracias por compartir 👍👍

• Photo of flonjall
    flonjall Nov 18, 2022

Me n'alegro! Els voltants de Reus donen molt de si.