Torredembarra, Ermita de Sant Antoni, Castell de Ferran, Mas de Cosidor, Mas de Rafel, la Guinerdera, Catllar, Riera de Gaià.

September 2, 2023
September 2023

near La Marina, Catalunya (España)

Ruta circular des de Torredembarra que combina pistes i alguns corriols entretinguts de bon fer. 100% ciclabe sense cap dificultat tècnica especial, i paisatge de bosc mediterrani en la major part del recorregut.
Sortim de TRRD pel polígon i pugem a l'ermita de Sant Antoni (Altafulla). Baixem a Ferran i anem cap al Mèdol. Fem uns corriols pel bosc i anem al barranc de la Mora i pugem vorejant el camp de golf al Mas d'en Sorder.
Baixem al col.legi anglès i pugem cap als Masos del Pastret i Rafel i posteriorment prenem un corriol a la dreta que qnem seguint i empalmenm amb un altre, a l'esquerra, molt bonic i entretingut, es la zona anomenada de la Guinerdera que va a parar a la depuradora de les Quadres.
Ara per pistes en molts moments asfaltades anem cap a la Bonaigua i el cementiri del Catllar, i seguint per pistes en molt bones condicions anem a para a Ardenya i a la Riera de Gaià per esmorzar.
Desprès directes al Passeig Marítim de TRRD i cap a casa.