Photo ofTorre del Cargol, Ermita de Solicrú, Serra de les Veles, GR192 , Sendera Ardiaca i Pont penjant d'Amposta des d' Amposta Photo ofTorre del Cargol, Ermita de Solicrú, Serra de les Veles, GR192 , Sendera Ardiaca i Pont penjant d'Amposta des d' Amposta Photo ofTorre del Cargol, Ermita de Solicrú, Serra de les Veles, GR192 , Sendera Ardiaca i Pont penjant d'Amposta des d' Amposta

April 19, 2024
April 2024

near Amposta, Catalunya (España)

Velocitat mitjana en moviment 15,7 km/h
Temps total en moviment 2:24:36
Itinerari tècnicament fàcil en la seva major part del recorregut. Trams de camí terra amb molta pedra, tècnicament moderats i trams sendera que qualificaria de moderat i fàcils.
Sortida d'Amposta pel pont Penjant, tram de carretera N340a i desviament a l'esquerra per vora canal de l'esquerra, per arribar al carril bici que va a Campredó.
Desviament a l'esquerra per camí terra per anar a la Torre del Cargol de Campredó. Seguim per sendera i camins terra fins a la Torre de Campredó.
Pujada a l'Ermita de Solicrú. Baixada per sendera i al primer desviament a l'esquerra seguint sendera fins a enllaçar amb camí de terra.
Seguir camins travessant via de tren i carretera C12. Passada la deixalleria, a la rotonda agafar la sendera que porta fins a la rotonda on s'inicia Camí del Ranxero.
Desviament primer camí a l'esquerra (Camí de les Barraques), seguir pel camí de Coll Redó; són poc més de 4 km de pujada fins arribar al punt més alt de la ruta.
Al km 15,47 aproximadament de la ruta, enllacem amb la sendera del GR 192 que baixa del Coll de l'Alba.
Seguim per la sendera GR 192 uns 600 m i enllacem amb Camí del Rodeo (d'alfalt) també GR 192, baixant fins al km 17,97 aproximadament on desviarem a la dreta pel camí Barranc del Pont Trencat per anar a buscar la sendera de l'Ardiaca. (haurem de pujar un km dalt o baix)
Al km 18,5 a l'esquerra trobarem la sendera de l'Ardíaca. Hi ha un tram de baixada, amb molta pedra, tècnicament moderat.
Arribem al km 20,9 aproximadament, on es troba l'Ermita de l'Ardiaca.
Seguim per vora carretera per anar pel Pol·lí gon Baix Ebre i travessar Campredó, i anar pel camí del Barranc de Rocacorba, travessar carretera i anar pel Lligallo de Font de Quinto fins al Raval del Pom.
Per camí vora via, anar a la Bassa de l'Argiler del Pom, enllaçar amb Via Verda, tornat a Amposta pel camí Finca del Capità, carretera N340 a entrant pel Pont Penjant.

Ruta circular des d' Amposta passant per:
- Iglesia de Santa María (0.9 km)
- Torre del Cargol
- Torre de Campredó
- Ermita de Solicrú (6.4 km)
- Pont penjant d'Amposta (36.6 km)