Photo ofTorre de la Llotja, Torre de Campredó, Ermita de Solicrú, Povet de Campredó, L'Ardiaca, Pont penjant d'Amposta des d' Amposta Photo ofTorre de la Llotja, Torre de Campredó, Ermita de Solicrú, Povet de Campredó, L'Ardiaca, Pont penjant d'Amposta des d' Amposta Photo ofTorre de la Llotja, Torre de Campredó, Ermita de Solicrú, Povet de Campredó, L'Ardiaca, Pont penjant d'Amposta des d' Amposta

-10 ft
April 5, 2024
April 2024

near Amposta, Catalunya (España)

Velocitat mitjana en moviment 17,8 km/h
Temps total en moviment 2:24:11

Itinerari per camins, pistes i un tram de sendera, tècnicament fàcils.Trams de terra i trams asfalt.
Desnivells moderats.

Sortida d'Amposta per Pont Penjant, passant per la Torre de la Candela, per vora autopista fins enllaçar amb via verda vora canal esquerra i pujar a la Torre de la Llotja. Seguir camí per un tram de sendera fins a la Torre de Campredó. Per camins fins a Ermita de Solicrú.
Passant pel Lligallo de les Veles, anar a buscar camí Ranxero, girar a l'esquerra Camí Barraques, recte Camí Collredó, nou gir a l'esquerra Camí de Rocacorba per anar-hi a les Basses d'Argilers.
Seguint camí Argilers que voreja Barranc de L'Espluga, fins a camí vora carretera C42
Seguir fins a desviament a la dreta per a pujar pel GR 192 fins al Pou de Campredó. Tornar al GR 192 i seguit pujant fins a final del camí asfaltat a la Zona de L'Espluga. Desfer camí per a baixar fins a Ermita de l'Ardiaca.
Travessar a l'atre costat de carretera i canal, baixant per la Via Verda i per vora canal, fins a la carretera, tornant a Amposta pel Pont Penjant.

Ruta circular des d' Amposta passant per:
- Torre de La Candela - L'ALDEA
- Torre de la Llotja - CAMPREDÓ
- Torre de Campredo
- Ermita de Solicrú (7.3 km) CAMPREDÓ
- Povet de Campredó
- Ermita de L'Ardiaca
- Pont penjant d'Amposta (40.9 km)