Torelló - Saderra - Sant Quirze - Montesquiu - Sora - Cussons - Sant Quirze - Torelló

November 17, 2021
November 2021

near Conanglell, Catalunya (España)

Sortim de Torelló, pel Pelut, passem per davant de l'Auró i seguim pel corriol que passa just al costat de la C-17, fins el Pont de Borgonya "Pont dels Inglesos". Continuem per la carretera lateral a la C-17, fins el trencant de Saderra, on la deixem i anem cap a la casa de Saderra i just passada hi ha una pista que puja per la Serra de Bellmunt fins creuar-la. Aquesta pista ens portarà fins la Foradada a Sant Quirze.
De Sant Quirze a Montesquiu passem per la carretera al costat esquerra de la via en el sentit de la marxa. Travessem Montesquiu mirant d'evitar tanta carretera com es pugui, així que ho fem per carrers i parcs fins a la sortida. Ara ja en poc tros ja som a la rotonda de Sora, la fem sencera i seguim cap a la Baga de Codines on ens espera una forta pujada fins al Serrat Gran, passem també pel Ginestat i per El Mas i enllacem amb la carretera de Sant Quirze al Collet de Sant Agustí, a l'alçada de la Ermita de Sant Pere El Puig.
Baixem per la carretera fins a Sant Quirze on un tram abans d'arribar als semàfors girem a la dreta per passar per sota un tunel de la C-17 i pujar amb una altre forta però curta pujada a la Costa de la Cugulera. Fem l'antiga carretera abans de fer els túnels de Sant Quirze, fins a la rotonda de Bajalou. Ara ja seguim la carretera que poc després ja trobem el trencant de Saderra on desfem el tram que hem fet d'anada.