Tordera - Miralles - Erola - Hostalrich - Tordera

Photo ofTordera - Miralles - Erola - Hostalrich - Tordera Photo ofTordera - Miralles - Erola - Hostalrich - Tordera Photo ofTordera - Miralles - Erola - Hostalrich - Tordera

-9 ft
December 2, 2023
December 2023

near Montbarbat, Catalunya (España)

Aquesta mateixa ruta la vaig fer el 5/12/2021. Està a Wikiloc també, allà potser hi ha més fotos i descripció.

Comportament bateria:
1ra ratlla de bateria apagada al arribar a Miralles als 14km. he anat fent amb eco però al troç d'asfalt he hagut de possar el turbo perque hi ha tanta pendent que sino queia de la bici, si posava tour queia.
2a ratlla s'ha apagat al arribar a l'erola, he fet tota la pujada final forta amb tour.
3a ratlla s'ha apagat als 45km
he arribat a casa amb pràcticament les dues ratlles ultimes plenes.

pràcticament he fet tota la ruta amb eco excepte la pujada final a Miralles (amb turbo), la pujada final a l'Erola (amb tour) i la pujada per darreres les cases de Fogars, que com que ja duia cap 50km he posat tour també.