Tiana Vallromanes per La Foradada i L'Hòstia Pedrin.

Photo ofTiana Vallromanes per La Foradada i L'Hòstia Pedrin. Photo ofTiana Vallromanes per La Foradada i L'Hòstia Pedrin. Photo ofTiana Vallromanes per La Foradada i L'Hòstia Pedrin.

June 28, 2022
June 2022

•   4.7 1 review

near Tiana, Catalunya (España)

Tiana Vallromanes per La Foradada i L'Hòstia Pedrin. Tekettubies, Alta Alella, Cementiri, Centre Alella, Caves Roura pujada GR92 , part alta Teià, Turó d'en Lledó, baixada Vallromanes, dreta pujada La Foradada, pujada Gr92 dreta abans Corriol L'Hòstia Pedrin baixada a Vallromanes i pujada transformador, baixada Vinyes Alella, Riera, pujada urbanització, Coll de Vendrans Corriol d'en Pastor, Torrent dels Grills, Mas Blanc, centre I Telettubies.🍺🍻

• Bulata Oct 8, 2023

Una altra ruta d'en Trekbike RAN que no decepciona: pista la justa i molts corriols, alguns una mica tècnics, com a mi m'agrada. La pujada al GR-92 l'he fet per la Riera Coma Clara i la baixada a Alella l'he fet per uns corriols que van a parar a una pista més ample i que després acaba a la Riera Coma Clara. No és el mateix camí que de pujada. De pujada quan arribes a Can Pau Arenas segueixes el camí de l'esquerra i de baixada arribes pel de la dreta. Suposo que ja el deus conèixer però si no, he posat dues fotos per que es pugui veure per on he pujat i per on he baixat.

• Photo of Trekbike RAN
    Trekbike RAN Oct 8, 2023

Moltes gràcies Bulata pel teu comentari.