Tiana Òrrius amb variants( Anada per les piscines tornada per la Mútua )

Photo ofTiana Òrrius amb variants( Anada per les piscines tornada per la Mútua ) Photo ofTiana Òrrius amb variants( Anada per les piscines tornada per la Mútua ) Photo ofTiana Òrrius amb variants( Anada per les piscines tornada per la Mútua )

February 2, 2023
February 2023

near Tiana, Catalunya (España)

Anada: Tiana Telettubies Can Roca La Virreina Alella Centre Escoles Fabra Vinyes Pujada de les Piscines GR92 Baixada Teià Esquerra Pujada Corriol del Mal Temos Font dels Ajupits Mirador de la Cornisa GR92 Creu d'en Boquet Dolmen d'en Toni Camp de Túria Esquerra Baixada Plana del Fum Dreta Baixada nou corriol Turó d'en Pascol cap a Orrius Ca la Mort Òrrius. Tornada : Pujada pel Cementiri Corriol Vell La Vinya del Truc Dreta abans del Coll de Gironella cap a la Mutua Metalùrgica Coll de Porc Dreta Turó d'en Banús Cal Senyor Corriol fins Can Boquet Baixada Corriol Pedra del Diable Pujada a Font de Can Gurgui GR92 Camí de la Cornisa baixada 1er corriol fins Can Pau Arena Riera Ctra Font de Cera Dreta Escolapis Riera d'Alella Pujada Cementiri Alta Alella Rocar Casa Alta Escalfapé Teletubbies Tiana