Tiana Corriol dalt la Mercè Sta Ma Martorelles Font del K Gr92 Alella

Photo ofTiana Corriol dalt la Mercè Sta Ma Martorelles Font del K Gr92 Alella Photo ofTiana Corriol dalt la Mercè Sta Ma Martorelles Font del K Gr92 Alella Photo ofTiana Corriol dalt la Mercè Sta Ma Martorelles Font del K Gr92 Alella

March 5, 2021
March 2021

near Tiana, Catalunya (España)

Circular Telettubies Torrrent dels Grills Corriol d'en Pastor Coll de Vendrans Camí del Toro dreta Pujada Tallafocs esq. Baixada a Can Ballús (corriol de la serp) dreta Pujada sot del Micaló a la cornisa Gr92 Nou Pins esq. Ziga-zaga vinyes Turó d'en Galzeran dreta baixada Corriol d'en Mercadé 3 Maries Pujada corriol dels senglars Gr92 baixada Coll Font Gurgui Dreta pasat el Dólmen dreta corriol baixada Bosc de can Gorgi esq. cruïlla Bosc Can Malloles arribada Cirerers-Can Corbera baixada Vinyes (sota Castell S.Miquel) esq. Font de la Mercè esq. Pujada cami Font de la Mercè desv. Dreta nou corriol de Dalt Font la Mercè bauxada fins Vinyes Parxet a.Sta.Maria Martorelles Cementiri Centre poble esq. Pujada Font del K cruïlla dalt Camí Font de.la Teula Cami ombrívol d'Alella esq. Corriol per tornar al corriol dels Senglars de pujada al Coll de.la Font de Can Gurgui dreta baixada pel.Corriol de l'Oriol dreta Gr92 esq. Baixada Can Cortès Alella riera dreta Urb. Nova Alella Camí antic Turó del Bessó Baixada Corriol d'en Pastor rectificant a la dreta corriol Caçadors fins Torrent dels Grills Mas Blanc Centre Tiana Telettubies.