Tiana Alella Teià Font d'en Dirol i Font d'en Mamet Cornisa GR92

Photo ofTiana Alella Teià Font d'en Dirol i Font d'en Mamet Cornisa GR92 Photo ofTiana Alella Teià Font d'en Dirol i Font d'en Mamet Cornisa GR92 Photo ofTiana Alella Teià Font d'en Dirol i Font d'en Mamet Cornisa GR92

March 18, 2021
March 2021

near Tiana, Catalunya (España)

Circular Telettubies Torrent dels Grills Camí Virreina esq.Camí d'Alella Vallcirera Alta Alella Cementiri Alella Centre Camí del Mig Teià Riera Pujada Gr92 Mirador de Teià dreta corriols puja i baixa Pujada al Gr92 esq corriol del Vietnam sortida cruïlla Can Boquet dreta baixada Cabrils esq. Corriol pujada a la Font d'en Dirol pijada Gr93 Dolmen d'en Toni baixada Cal Senyor Restaurant S.Salvador Corriol sortoda cruïlla abans Can Boquet dreta corriol de Baixada a Vilanova del Vallès Font d'en Mamet Riera esq. Pujada a Font de Can Gurgui Gr.92 Font de Cera Cornisa Baixada Esq. Volta Paella Pi d'en Moreu Riera Can Gosch Riera Mad Blanc dreta Centre Teletubbies