Photo ofTHE WILD TOUR EBIKE QUARTA ETAPA. Avià - Salt d'Aigua - volta maria -Esses- el Tossal- Masia el Pujol- Rassos de Peguera. Photo ofTHE WILD TOUR EBIKE QUARTA ETAPA. Avià - Salt d'Aigua - volta maria -Esses- el Tossal- Masia el Pujol- Rassos de Peguera. Photo ofTHE WILD TOUR EBIKE QUARTA ETAPA. Avià - Salt d'Aigua - volta maria -Esses- el Tossal- Masia el Pujol- Rassos de Peguera.

Very difficult
October 15, 2022
October 2022

near Graugés, Catalunya (España)

Sortim d'Avià i ens dirigim cap a la masia el Pujol on farem un bon esmorzar, ens enfilem direcció al Grau pe'l salt d'aigua i seguirem fent la volta a la maria fins arribar al Molinot, d'aqui pujarem cap a les esses i als Tossals, aquesta primera part del recorregut es la mes exigent degut a que farem molt corriol en pujada, un cop als Tossals marxarem direcció Taravil i baixarem cap al Pujol a trossos per corriol i a trossos per pista molt trencada, després de recuperar forces pujarem fins als Rasos de Peguera, tot i que el desnivell a superar es important o farem sense massa dificultad ja que pujarem tot per pista en bon estat i que ens permetrá gaudir de les vistes i l'entorn. També podem triar pujar per corriol a partir del camping Aigua d'Ora descarregant el track de la nova variant, versió 2.0. Finalment arribarem a la Creu dels Rassos i haurem tancat el cercle que varem iniciar a la primera etapa.

Salimos de Avià y nos dirigimos a la masia el Pujol donde almorzaremos, subimos hacia el Grau por el Salt d'Aigua y seguimos por la volta a la maria hasta llegar al Molinot, seguidamente subimos por las Esses hasta el Tossal, esta primera parte del recorrido es la mas exigente debido a que haremos mucho sendero en subida, desde els Tossals seguiremos en dirección Taravil y bajaremos hacia el Pujol, unas veces por sendero y otras por pista muy rota, después de recuperar fuerzas subiremos hasta los Rassos de Peguera, taa pesar de que tenemos que superar un importante desnivel la dificultat no sera mucha puesto que lo haremos por pista en buen estado que nos va a permitir disfrutar de las vistas y el entorno. También podemos elegir subir por sendero desde el camping Aigua d'Ora descargando el track de la nueva variante, versión 2.0. Finalmente llegamos a la Creu dels Rassos de Peguera en este punto cerramos el circulo que iniciamos en la primera etapa.