Terrassa.riu Llobregat.Hospitalet.Barcelona.passeig Marítim.Montcada.Terrassa

Photo ofTerrassa.riu Llobregat.Hospitalet.Barcelona.passeig Marítim.Montcada.Terrassa Photo ofTerrassa.riu Llobregat.Hospitalet.Barcelona.passeig Marítim.Montcada.Terrassa Photo ofTerrassa.riu Llobregat.Hospitalet.Barcelona.passeig Marítim.Montcada.Terrassa

-59 ft
August 27, 2022
August 2022

near Terrassa, Catalunya (España)

Es una de las rutes que tenía pendens i no la feia per els kms de distancia.
Ara que esten una mica millor, la ha fet
A part dels kms sense cap dificultat, tant quan baixes per el riu Llobregat com quan pujas per el riu Ripoll, tenen dos alertes,

Primera i Negativa, S.ha de pasar per el Centre del parquing de l.Hospital Bellvitge , pasar un pont de Ferro i despres agafar un carrer lateral que et porta a una plaçeta i trobas unes escales automáticas per pujar a la carretera que tombas a má esquerra i es la que et porta a dalt de Montjuic.
Segona i Positiva, fer el Passeig Maritim en aquesta época es un lujo, no n.hi habia molta gent a les platges, de veritat hem d.anar mes vegades al matí al port i al passeig.
Ruta sense dificultats, realitzada amb bateria de 500 , he gastat 4 llums 90%

• Photo of kapy22 1
    kapy22 1 Aug 12, 2023

Muy buena ruta, en mi caso pasar por mi antiguo barrio y por Montjuic a estado genial. Para volverla a repetir.
    Gracias por compartir.

• Photo of rafa.1avada
    rafa.1avada Aug 12, 2023

Me alegro que te haya gustado. Seguimos compartiendo