Terrassa -Rellinars

May 12, 2023
May 2023

near Terrassa, Catalunya (España)

Sortida de Terrasss direccio Pla del Bonaire atravessem la carretera de Matadepera per anar al marge esquerra de la riera de les Arenes sentit pujada. Un cop a l alçada del pavelló girem cap a l'esquerra atravessem de nou la carretera de Matadepera i pujem a l'espai restaurat de l'antiga pedrera de Can Candi. Un cop dal agafem el cami PRC13 circular Egara Terrassa que el deixarem poc abans de la font de Tronco per enfilar-nos per sobe de Les Foradades per un cami que ens portara a la cass Nova de l'Obac. En aquest indret agafem el cami que porta a la font de la Portella i a uns metres agafem una pista a ma esquerra per anar a buscar la riera de la Saiola. Atenció, he agafat una drecera que m'ha obligat a baixar de la bicicleta poc abans de tribar la riera dd la Saiola. Un cop a la riera de la Saiola la pista arriba a la carretera de Terrassa a Rellinars, baixem al poble de Rellinars i per tornar cap a Terrassa primer fem una mica de carretera que va cap a Terrassa i sl cap d'uns quilometres la deixem per agafar una pista a ma dreta que ens porta a Lrs Vendranes i d'alla fins els Caus i dels Caus a Terrassa.

• Photo of fulgenci-laia
    fulgenci-laia May 23, 2023

Bon dia Jaume.
    Diumenge matí varem fer aquesta ruta.
    Molt bones vistes i molt fàcil de seguir.
    Hem posat peu a terra només un moment a la riera de la Saiola.
    Tota la ruta es molt bonica.
    Gràcies per compartir-le.

• Photo of jaume271061
    jaume271061 May 25, 2023

M’alegro que us hagi agradat. Gràcies amics.