Terrassa - Matadepera - CanTorres - Can Pobla- Sant Cugat del Vallès

Photo ofTerrassa - Matadepera - CanTorres - Can Pobla- Sant Cugat del Vallès Photo ofTerrassa - Matadepera - CanTorres - Can Pobla- Sant Cugat del Vallès Photo ofTerrassa - Matadepera - CanTorres - Can Pobla- Sant Cugat del Vallès

September 22, 2022
September 2022

near Terrassa, Catalunya (España)

Sortim de Terrassa i anem a buscar la riera de Les Arenes fins Matadepera. Aquí hem seguit la ruta descrita per @joancastelló. Ens dirigim cap a la font de la Tartana i CanTorres. D'aquí pugem una pista una mica forteta, però que dura poc, cap a l'aparcament de cotxes del camí de La Mola.

En aquest tram trobem unes vistes impressionants que ens permeten veure el Tibidabo, el mar, les xemeneies de Sant Adrià del Besòs, bona part dels dos Vallesos...

Atravessen la urbanització en direcció a Can Robert.

Aqui comença una forta pujada que arriba a Can Pobla.

A partir d'aquí tot és baixada. Primer fins Matadepera, després hem baixat pel torrent de la Batzuca, hem tingut una bona estona el golf al costat, Castellarnau, Sant Quirze del Vallès, via verda del Vallès... i Sant Cugat del Vallès. A part d'algun petit repetxó, tot baixada.

Dificultat: fàcil, quasi tot pista. Algun tram petit amb dificultat moderada per la pendent (després de Can Torres) i per alguns petits trams pedregosos.

En conjunt una sortida molt agradable.

Panoràmica

El plec dels llibres

El cavall Bernat

El cavall Bernat vist des del nord