Photo ofTerbole - Riva del Garda - La Ponale - Molina di Ledro - Pur - Pieve - i tornada fins a Torbole Photo ofTerbole - Riva del Garda - La Ponale - Molina di Ledro - Pur - Pieve - i tornada fins a Torbole Photo ofTerbole - Riva del Garda - La Ponale - Molina di Ledro - Pur - Pieve - i tornada fins a Torbole

June 19, 2023
June 2023

near Linfano, Trentino-Alto Adige (Italia)

Ruta recomanable. Només s'hi troben caminaires i ciclistes, en algun petit tram s'hi troben vehicles de servei i a la part de la volta al llac també altres vehicles, però pocs.

Al llac hi ha una pista ciclable que l'envolta en un 80 per 100, la resta és carretera. En un punt (després de la rotonda de Pive) ens hem despistat i hem agafat la carretera, hem vist que la teníem 10 metres per sota nostra. Quan hem trobat unes escales hi hem baixat...

Després de donar la volta al llac hem tornat pel mateix camí, per bosc, camins molts transitables, i La Ponale. Al llac hem pogut dinar amanida i pasta i uns sucs naturals d'elaboració casolana, bonísims, al bar Ledro Nature.

Teníem planejat, abans de venir a la zona, pujar al coll del Tremalzo. Diferents vídeos a youtube ens atreien a pujar-hi, però teníem por que les bateries (original i recanvi) i les nostres cames, no fossin suficients.

Quan hem estat aquí i estudiant diferents opcions hem decidit fer dues excursions complementàries, la d'avui fins el llac Ledro i demà de Pur de Ledro al Tremalzo i tornada a Pur on haurem deixat el cotxe.

Si hi aneu porteu xancletes per banyar-vos al llac. Tant a la zona de de Pur com a la zona del camping de Molina hi ha bones platges.

L' alçada que ens dóna aquesta app no es correspon a la realitat, creiem que hem fet poc més de 600 metres de desnivell acumulat.