Photo ofTavèrnoles - Salt de la Minyona -Cingles de Vilanova - Sant Pere de Casserres - bicitrekking per el PR-C 40 - Tavèrnoles Photo ofTavèrnoles - Salt de la Minyona -Cingles de Vilanova - Sant Pere de Casserres - bicitrekking per el PR-C 40 - Tavèrnoles Photo ofTavèrnoles - Salt de la Minyona -Cingles de Vilanova - Sant Pere de Casserres - bicitrekking per el PR-C 40 - Tavèrnoles

December 21, 2021
December 2021

near Tavèrnoles, Catalunya (España)

Sortim de Tavèrnoles cap les Punxes - Mas Grau en direcció al Salt de la Minyona entre pista i corriols, un cop arribo al mirador faig parada obligada per gaudir de les vistes i les fotos de rigor.
Continuo després baixan per corriol per el GR - 2 resseguin tots els Cingles de Vilanova amb parada obligada també a la Roca del Migdia, segueixo baixan per corriols fins arribar molt a prop del Parador de Sau on la ideia es de resseguir tot el sender per el PR-C 40 que ens porta fins a Sant Pere de Casserres peró veien l'inici del camí torno enrere per seguir pujan per carretera.
El camí de tornada agafo un tros de carretera i després baixo pel sender PR - C 40 del Clot de l'infern fins a Fussimanya ( els 200 mts inicials al km 20,36 no son ciclables i cap el km 21,60 hi han uns 400 mts que tampoc ).
Un cop adalt arriban a la fita ( waypoint ), segueixo per el sender GR- 210 (corriol prou divertit) pel darrera de Sant Feliuet arriban ja a Tavèrnolas.
Bona sortida entre pistas i corriols ademés dels trams a peu per uns camins feréstecs gaudin de bones vistas a molts trams de la ruta, sortida de nivell moderat i del tot recomanable si no tens problemas amb empényer la bici una estona.

Salt de la Minyona

Mirador amb llegenda

Camí senderista amb trams no ciclables al menys a la seva part inicial i final a Casserres

Final del bicitrekking per el GR 210😓, desde la asfaltada al km 20,36 pasan per el Torrent de l'Infern que avui anava sec té trams dolens a fer a peu fins la fita.