Photo ofTàrrega Cervera montfalco murallat estaras Sant Guim de Freixenet Sant Guim de la rabassa montlleó Sant Antolí Granyena tarrega Photo ofTàrrega Cervera montfalco murallat estaras Sant Guim de Freixenet Sant Guim de la rabassa montlleó Sant Antolí Granyena tarrega Photo ofTàrrega Cervera montfalco murallat estaras Sant Guim de Freixenet Sant Guim de la rabassa montlleó Sant Antolí Granyena tarrega

August 15, 2021
August 2021

near Tàrrega, Catalunya (España)

1-3 Ruta variada extreta de parts d'altres 4 ,d'Albert Marsa,2 de totof i lluislb.cat,una de les quals devia ser antiga ja que he trobat camins tallats,després de Sant Guim de la rabassa al poble cal girar a l'esquerra i agafar la lv-1007 ja que si continuem trobarem un camí molt ple de matolls que acaba en un camp llaurat i haurem de pasar la via a peu per recuperar la ruta, més endavant al poble de montlleó també està barrat el camí i és millor continuar la ruta passant per fora el poble ,després de montlleó aquesta es desvia per un corriol que al principi està bé però després empitjora ja que està força erosionat,si os agraden així endavant sinó millor continuar per la pista fins a brianço a tornar a trobar la ruta ara ja cap a Sant antoli