Taradell / Sant Julià / Puig l'agulla / Goitallops / Taradell

September 11, 2021
September 2021

near Taradell, Catalunya (España)

Ruta molt suau de Taradell fins a Sant Julià per pistes amples i algun que altre corriol ample amb vàries parades per veure restes de la guerra Civil, seguit d'una pujada fins al santuari de Puig l'agulla a través de corriols ja una mica més tècnics però de bon fer amb una e-bike (un company anava amb rígida normal ha pujat però patint). Parada per recuperar forces a Puig l'agulla i continuar per pista i un correiol fins a passar la carretera de Viladrau direcció Goitallops, seguim per pista ample fins just abans d'entrar a l'urbanitzacio que agafem un correiol a l'esquerra amb força pedra però nivell fàcil si es baixa a poca velocitat, per sortir a l alçada de Gasala i ja direcció altre cop a través de Taradell fins al punt de sortida al pol. Ind el vivet.

• jaumerifacorominola Sep 11, 2021

Molt guapa la ruta però el nostre guia ha fet mitja voltareta de cara amunt pujant un corriol, increïble.

Encara és viu.

• Photo of RMC scott
    RMC scott Sep 11, 2021

Cadascú baixa com vol de la bicicleta 😎