Taradell-Girona (Can Roca)

August 18, 2023
August 2023

near Taradell, Catalunya (España)

Ruta molt facil per una E-Bike i facil per una btt, es una ruta que aconsello sortir de bon mati per evitar el maxim les hores de ple sol ara a l' estiu, una primera zona on vas fins la presa de Sau tot gaudint de la sortida del sol entre els camps de pastura de la zona de la Berneda, acte seguit vas vorejant els pantans de Sau i Susqueda fins a Amer, tot disfrutant de les esplendides vistes de les Guilleries i ara que el panta esta tan baix es poden veure algunes restes de construccions.
I ja com a ultima part del recorregut fas la ruta verda del carrilet fins a Girona on primer tens una part fins a Salt amb unes zones menys vistoses, seguit de Salt fins a Girona on pots anar observant unes fantastiques hortes i zones hombrivoles.
I ja per finalitzar un fantastic dinar per 16€ a Can Roca (pares dels germans Roca) on previament tens que haver reservat taula, tambe recordar per els qui tinguin necessitat d' esmorzar carn a la brasa, que just sota la presa del Pasteral a Amer per uns 10€ us posareu les botes amb pa torrat i butifarra negre, blanca o del perol.
Aquesta ruta es pot complementar amb uns 40km +/- amb alguna ruta del Wikiloc que va de Girona-Estartit o Girona- L'Escala si es que despres de dinar heu quedat amb ganes de pedalar mes, o l'opcio de fer el recorregut invers tenint en compte que ja sera un recorregut amb dificultat mitja ja.

Esglesia Sant Roma de Sau (Panta)