Tapis- Al Fau- La Trilla- Fontfreda- Tapis

Photo ofTapis- Al Fau- La Trilla- Fontfreda- Tapis Photo ofTapis- Al Fau- La Trilla- Fontfreda- Tapis Photo ofTapis- Al Fau- La Trilla- Fontfreda- Tapis

Very difficult
September 27, 2019
September 2019

near els Horts, Catalunya (España)

De fet aquesta ruta es circular, vaig començar a gravar una mica tard.... però si sortiu de Tapis agafan el track d'arribada en sentit contrari, arribareu al punt de l'inici del track. Tindreu que comptar 24-25km de llargada de ruta.

És una ruta dura, tant per la pujada Al Fau, com ho és el corriol de baixada fins a La Trilla.... no hi havia ni una pedra al seu lloc!!! i és molt poc transitat, a sobre els senglars l'han malmès. Però el dur no s'acaba aquí, a La Trilla ens espera un corriol que també té delicte. Jo l'he fet 1 vegada en moto d'enduro i 2 cops amb bici muscular, com millor l'he passat ha sigut aquest cop amb Ebike....

Però tampoc acaba'n les dificultats, ja que al poc de sortir d'aquest corriol ens queda el de baixada fins al Clot del Cau, també baixa'n de la bici intermitentment. Però tampoc s'acaba aquí, falta el llarg camí de pujada fins a trobar la pista que ve d'Oliveda que ens portarà fins a La Gavarra. Arribats a La Gavarra ens queda desfer camí pel qual em vingut fins a arribar a Tapis.

Classificació de la ruta puntuant cada apartat de l'1 al 6:

Dificultat Física: 5 (eBike )
Pedala'n amb Eco : 30% de la ruta
Dificultat Tècnica: 5,5
Lúdica: 4
Paisatges: 4,8
Desnivell acumulat Gps: Positius 1.150m.