STA. PAU-FONT- POBRA-PUISALLANÇA-STA. PAU

Photo ofSTA. PAU-FONT- POBRA-PUISALLANÇA-STA. PAU Photo ofSTA. PAU-FONT- POBRA-PUISALLANÇA-STA. PAU Photo ofSTA. PAU-FONT- POBRA-PUISALLANÇA-STA. PAU

October 30, 2022
October 2022

near Santa Pau, Catalunya (España)

Ruta curta pero intensa, surto de santa pau en direccio al volca santa margarida, li dono la volta per la vessant sud, fins agafar la pista que ens porta a fontpobre,i d´aqui ja em dirigeixo cap a puisallança primer per pistes que fan un puja i baixa fins arribar al pla del grau.On agafo un corriol que puja i puja fins a puisallança,
Aqui val la pena, parar-se per refernos de l´esforç i per gaudir de les vistes que ens ofereix aquest indret i caldra refer-nos ja que el corriol que ens porta fins a finestres es molt exigent, jo molts troços els he de fer a peu, tot i que per les restallades que marcan el terra molta gent el fa sobre la bici.
de finestres a santa pau un corriol precios que es fa quasi tot sobre la bici em fa gaudir de valent, tant pel paisatge com per la dificultat del mateix.
jo diria que pel dia que necessiteu una ruta que us porti poc temps, aquesta es molt recomenable.