SQG SantMedir Aigües SantPereMartir CanRibes

Photo ofSQG SantMedir Aigües SantPereMartir CanRibes Photo ofSQG SantMedir Aigües SantPereMartir CanRibes Photo ofSQG SantMedir Aigües SantPereMartir CanRibes

April 15, 2021
April 2021

near Vallvidrera, Catalunya (España)

Ruta amb vistes espectaculars de Barcelona i amb un parell de corriols força tècnics.

Comença la ruta a Sant Cugat pel camí mític del pi de'n Xandri, Can Borrell i Sant Medir.

Passat Sant Medir puja per un corriol molt maco fins a la font groga. Un cop allà anem a l'aparcament de sorra que hi ha a la carretera que puja al Tibidabo per baixar pels camins que passen pels jardins del viver de Can Borni fins a la carretera de les aigües agafant una trialera curteta i divertida.

Un cop a la carretera de les aigües la recorrerem gairebé en la seva totalitat fins a pujar al turó de Sant Pere màrtir, a on hi ha l'antena de comunicacions blanca i vermella.

Un cop allà el camí segueix per dalt de la serra amb unes magnífiques vistes a Barcelona i al Vallès. En arribar a Vallvidrera tombem a l'esquerra per baixar fins al pantà de Vallvidrera, i des d'allà anem per camins fins al revolt de les monges, a on haurem de creuar la carretera i tindrem després una altra pujada fins a Can Cortès.

Desprès de Can Cortès seguirem per una pista fins a creuar la carretera de l'arrabassada a l'àrea de Can Ribes. Allà agafem el camí del viaducte per baixar per trialeres força tècniques fins a Can Jané.