Solsona-Camping Solsonés- Riners- Pantano Sant Ponç-Olius i cementiri

Photo ofSolsona-Camping Solsonés- Riners- Pantano Sant Ponç-Olius i cementiri Photo ofSolsona-Camping Solsonés- Riners- Pantano Sant Ponç-Olius i cementiri

October 22, 2022
October 2022

near Solsona, Catalunya (España)

Ruta molt recomenable. Sortim del camping on dinarem a la tornada (menú de dissabte 25 euros) anem cap a Riners entre camins, corriols i asfalt, puja de valent. Un cop feta la visita baixem per asfalt (atenció hem de trobar un corriol que passa pel mig d una casa abandonada. Arribarem al pantano per corriols, molt xulus, algún haurem de baixar de la bici, depent de la técnica o com estigui el terreny de l época de l any, peró no serà mes de 10 metres. Arribem al pantano i fem la volta tota per camí ample i fàcil. Just quan acaba sortim a la carretera i hem d'agafar un corriol a la dreta que ens portarà fins a Olius i hem de visitar un cementiri molt xulu. Seguim per camí per asfalt ja de tornada, cap el final hi han uns corriols que val la pena de fer i ens deixaran a la porta del camping a punt per dinar. Hi han alguns errors al track que ràpid vam rectificar. Que la gaudiu!!!