415. Sitges - Els Monjos - Sitges

November 26, 2022
November 2022

near Sitges, Catalunya (España)

Avui ha vingut el company Vidal de Cassà i hem fet sortida clàssica "La Piruleta" amb tornada per la Fassina. Epssssss!!! Això sí, la baixada de la Fita a Sitges l'hem fet per corriol molt tècnic que s'agafa a uns 200 MTS de la Fira camí a Mas Alba...

• Photo of Helena Padrós
    Helena Padrós Oct 23, 2023

Hola Albert!! El teu company Vidal ha comentat que el corriol del final es molt tècnic, i per aquest motiu qualifica la ruta de “dificil”, es pot evitar tornant pel mateix cami de l’anada? Volem mirar de fer-la aquest cap de setmana, gràcies 😊

• Photo of Albert V V
    Albert V V Oct 23, 2023

Hola Elena, sí i tant que sí!! El 99% tornen per la mateixa pista (pujada de la Fita) que vàrem fer per pujar. El que sí que t'aconsello, seria agafar uns 200 o 300mts el corriol tècnic ja que al començament la dificultat és sols pel fet de que hi han pedres soltes... Però val molt i molt la pena per la panoràmica que s'observa. Llavors pots recular i de nou enllaçar la pista principal per baixar. No aconsello gens seguir el corriol, a menys que no importi fer algun tram a peu i de dificultat... 😀👌hi aneu, ja me diràs com us ha anat.