Serra del Corredor i La Torrassa

February 25, 2023
February 2023

near La Roca del Vallès, Catalunya (España)

Ruta des de La Roca fins a l’Ermita de Collsabadell a Llinars del Vallès i pujada fins a La Torrassa.
La ruta fins a Llinars la fem per les pistes que vorejen l’autopista. Passat Llinars ens enfilem cap a l’Ermira de Collsabadell i després de visitar-la continuem per la pista fins a desviar-nos pel torrent de Can Mora que torna cap a Llinars per una forta baixada molt divertida. Desfem un tram de camí i girem a l’esquerra per pujar fins a La Torrassa, una torre que data l’època romana. És una pujada bastant forta, en poca estona guanyem 200m de desnivell, cal estar en bona forma per fer-la amb bicicleta convencional. La baixada la fem per corriols, amb algun tram més tècnic, però que amb compte, es poden fer. En algún moment hem hagur de desfer camí i recular, no portàvem track i ens hem equivocat de camí un parell de vegades. Un cop creuem la via de l’Ave, tornem a la pista que ens tornarà fins a La Roca. Els trams de pista són fàcils i aptes per tothom, però tenint en compte el desnivell. Els corriols son de color blau i vermell segons Trailforks.