Serra de Collserola

February 27, 2022
February 2022

near Navas, Catalunya (España)

Circular des de Bcn a Cerdanyola i St. Cugat. Pujem fins a la Ctra. de les aigües pel camí de Sant Llàtzer i baixem cap a l’altra vessant de Collserola per la Serra d’en Ferrer, per algún corriol fins a Can Catà i després fins a Can Coll. Creuem la ctra. i continuem la pista, fem algun que altre corriol i arribem al Parc Tecnològic de Cerdanyola. Vorejem la riera de Sant Cugat i tornem a pujar cap a la muntanya en direcció a Can Catà, però ens tornem a desviar cap a Can Coll repetint el mateix camí cap a Can Codonyers. Aquest cop però ens desviem a l’esquerra per un corriol que a trams es va estrenyent i que ens porta fins a l’Escola Flor de Maig. Seguim fins a Can Borrell per la pista principal, i d’aquí fins a Sant Medir. Després de descansar i omplir els bidons d’aigua continuem per la pista, però de seguida ens desviem a l’esquerra per enfilar-nos per un dels corriols de la font groga. És un tram bastant dur i un pel complicat, però nosaltres anem amb e-bikes i l’esforç és moderat. Arribem a la pista principal i salvem el Turó de Sant Cebrià per tornar a la Ctra. de les aigües que fem de tornada, baixant una altra vegada, per Can Masdeu fins a Bcn