BLANES - Massanet de la Selva

August 7, 2023
August 2023

near Blanes, Catalunya (España)

Ruta de Blanes fins Massanet de la Selva i tornada.
L´anada, primer de Blanes cap a Palafolls, pujar per el Pla de Palafolls cap a Tordera pasant per el Poligon d´Inditex i travessant el riu per el Pont de Ferro fins la zona esportiva de Tordera i la tornada fins Blanes des de aquest punt per la mateixa ruta.
A partir d´aqui hem fet fins Massanet una ruta circular, l´anada pujant per Can Peira, Turo de la Dona Morta i per sota el Puig Marí atravessar l´autopista i arribar a Massanet.
La tornada sortir de Massanet per el Pla de la Riera, travessar l´autopista cap al Molí i agafar direcció al Pi de Can Rosfelix, poc despres de passar el Turo de Can Rosfelix tombem per cami a la dreta seguint el Torrent de les Roques Llisses cap a la Urb. Terrabrava. En aquest punt nosaltres hem seguit per un cami en pujada tocant la urbanització, paral.lel al carrer asfaltat, i no val la pena fer-ho, ja que al final hem hagut de baixar a peu un petit tram de bosc per empalmar amb el carrer correcte. Lo millor es agafar el carrer de la urbanitzacio des del inici fins que el deixem per un cami a ma dreta que segueix la Riera de Valloparda i que ens porta fins la Roureda de Tordera ja a tocar de l´estació.
Ruta sense cap dificultat tecnica, pistes i camins en bon estat i algún tram asfaltat a prop de les urbanitzacions i pobles.