SELVA - Blanes-Montbarbat-Puig Ventós-Vidreres-Montbarbat-Blanes

Photo ofSELVA - Blanes-Montbarbat-Puig Ventós-Vidreres-Montbarbat-Blanes Photo ofSELVA - Blanes-Montbarbat-Puig Ventós-Vidreres-Montbarbat-Blanes Photo ofSELVA - Blanes-Montbarbat-Puig Ventós-Vidreres-Montbarbat-Blanes

February 13, 2024
February 2024

near Blanes, Catalunya (España)

Ruta des de Blanes fins el Puig Ventós i Caulès, pasant tant a l´anada com la tornada per Montbarbat.
Sortida de Blanes per el carril bici fins la carretera del Vilar, passem per darrere del Vilar, de Sant Pere i continuant per "Mexico", i just abans de Montbarbat ens desviem a la dreta i fem un seguit d´urbanitzacións, Les Masies de Lloret, Lloret Blau, La Creu de Lloret, Mont Lloret, fins arribar a Cal Barraquer, on ens tornem a enfilar una miqueta fins arribar al Puig Ventós on hem pujat fins al mirador.
Seguidament tot baixada fins a tocar Vidreres i despres de pasar per sobre l´autovia un parell de vegades, altre vegada anar pujant cap a Montbarbat, ara per l´altre banda i per dins de la urbanització. Pasat el Terme Gros, seguim cami a la dreta cap a Roca Plana i per el costat de Mas Mora fins arribar abaix a la carretera a tocar a Gelpí, i d´alla altre vegada carril bici fins Blanes.
Majoritariament pistes i camins de terra en bon estat. Asfalt per les urbanitzacions i el tram mes dolent el trobem en el desviament a ma dreta despres de Cal Barraquer fins la pista principal de Can Mundet, que son uns tres kms. per un cami/corriol en el que hem trobat algun petit tram força erosionat.

PictographPhoto Altitude 846 ft

PictographPhoto Altitude 856 ft

Fita que no correspon al terme municipal. Deu indicar el nom del propietari de la finca. ?