SELVA - Blanes-Montbarbat-Lloret Blau-Coll de Sa Palomera-Blanes

Photo ofSELVA - Blanes-Montbarbat-Lloret Blau-Coll de Sa Palomera-Blanes Photo ofSELVA - Blanes-Montbarbat-Lloret Blau-Coll de Sa Palomera-Blanes Photo ofSELVA - Blanes-Montbarbat-Lloret Blau-Coll de Sa Palomera-Blanes

-58 ft
3 hours
October 1, 2023
October 2023

near Blanes, Catalunya (España)

Surto de Blanes pasant per el costat de la Tordera fins Gelpi, he seguit per el costat de Mas Mora cap al mirador de Pedra Escolta, roca Plana i fins a sota Montbarbat. Aqui he agafat un cami en baixada a la dreta cap a un munt d´urbanitzacions, he pasat per les Masies de Lloret, Lloret Blau, La Creu de Lloret, en fi ... tot aixo millor seguir un track si no es coneix ja que hi han molt de carrers i es una mica embolicat. Despres de Mont Lloret, ja deixes l´asfalt de les urbanitzacions i es segueix per cami bo i bastant planer fins pasar el Turó de Montgros. En aquest punt hi ha el tram mes complicat, pero xino xano es pot fer be, es un km. mes o menys en forta pendent amb el terra força pedregos i bastant erosionat i en aquest moments molt sec.
Despres del Coll de Sa Palomera per anar cap a Lloret he seguit per un cami mes estret pero en bon estat i també bastant planmer fins el final on trobem un parell de pendents mes fortes amb alguns xaragalls. Despres de travesar la carretera a les Alegries, he pujat per la depuradora i baixat cap al Papalus per continuar cap a Blanes per el cami de Sta. Cristina i Sant Francesc.