Segur de Calafell - Sant Vicenç de Calders

Photo ofSegur de Calafell - Sant Vicenç de Calders Photo ofSegur de Calafell - Sant Vicenç de Calders Photo ofSegur de Calafell - Sant Vicenç de Calders

August 20, 2021
August 2021

near Segur de Calafell, Catalunya (España)

Ruta fàcil, tret de la pujada bastant forta per arribar dalt de Sant Vicenç de Calders, sortim de Segur, cap el Mas Mel, Bellamar, pont peatonal (ciclable) que per damunt dels C-35 arriba a la urb. Alorda Parc conectant amb el Prat de Calafell, carrer Puigmal tot dret fins el pas sota la via del tren (esquerra) , tot seguit agafem a la dreta un corriol que es transforma en pista just al costat de la urb. Bonavista , després tornem a creuar les vies del tren per sota, a continuació travessarem la Riera de la Bisbal, passant per sota de la TV-2127 fins la Via Verda de el Vendrell, deixarem aquesta via a la dreta i pasarem per sota les vies del tren altre cop direcció al Kàrting Vendrell. on travessarem per un pas subterrani la transitada N-340 , reculem una mica per tombar a la dreta per una pista encimentada que després de creuar la TV-2048 (semàfor) ens porta al capdamunt del poble de Sant Vicenç de Calders, carrer dels Pous, ("forta pujada"), la tornada la farem pel carrer de les Roques al costat mateix de l'església de Sant Vicenç empalmant amb el trajecte de pujada, i tornant per la costa fins el punt de arribada.-

PictographPhoto Altitude 256 ft

PictographPhoto Altitude 512 ft

PictographPhoto Altitude 515 ft

PictographPhoto Altitude 520 ft

PictographPhoto Altitude 263 ft

PictographPhoto Altitude 219 ft

• Photo of esoler28
    esoler28 Jun 19, 2022

La veritat és que avui no he fet aquesta ruta complerta i l’he feta a peu, ja que el tram entre Segur de Calafell i Calafell l’he fet pel Passeig Marítim i he aprofitat per fer una capbussada al mar, però el tram entre Calafell i Sant Vicenç de Calders l’he gaudit molt. És una ruta planera envoltada de vinyes. Val la pena per a fer en família