Seguint el Gurri i el Ter de Sta. Eugènia a Roda de Ter

Photo ofSeguint el Gurri i el Ter de Sta. Eugènia a Roda de Ter Photo ofSeguint el Gurri i el Ter de Sta. Eugènia a Roda de Ter Photo ofSeguint el Gurri i el Ter de Sta. Eugènia a Roda de Ter

December 6, 2021
December 2021

near Taradell, Catalunya (España)

Ruta molt fàcil, tranquila i amb llocs xulos de veure si t'ho agrada el riu.
Surto de Taradell buscant de seguida el Gurri a Sta. Eugènia tot vorejant-lo fins a Vic on s'ajunta amb el Ter. Fins la sortida de Vic vas tota l'estona al costat del riu amb tot de punts d'interes ja marcats per la ruta del Ter, a partir d'aquí ja s'ha d'anar agafant algun que altre camí i no es va tota l'estona vorejant el riu, però amb vistes fantàstiques de la plana, Pirineus i Guilleries a part de cases colonials i de pagès molt dues.
Un cop a Roda he buscat la ruta més ràpida per tornar a Taradell, passant per camins esfaltats tot i qe hi ha altres possibilitats si teniu temps mirant altres rutes qe tinc i qe comparteixen recorregut de tornada a Taradell. (Per cert, hi ha un punt on he a travessat el riu qe pàtina la hòstia i on he quedat xop de peus per no quedar xop total, i una altre cosa a comentar, es que he pujat al pont de Roda per les escales, si passeig per sota no cal pujar escales i empalmareu igualment la ruta)