Photo ofSantuari de Cabrera (circular Cantonigròs- L'Esquirol-Santuari de Cabrera-Cantonigròs) Photo ofSantuari de Cabrera (circular Cantonigròs- L'Esquirol-Santuari de Cabrera-Cantonigròs) Photo ofSantuari de Cabrera (circular Cantonigròs- L'Esquirol-Santuari de Cabrera-Cantonigròs)

November 6, 2023
November 2023

near el Prat de Sant Julià, Catalunya (España)

Ruta matinal circular des de Cantonigròs, passant per L'Esquirol, on agafem l'antiga carretera de Falgars d'en Bas, una pista molt bonica que ens anirà pujant suaument, oferint-nos unes vistes impressionants durant tot el recorregut. Voltem el massís de la Serra de Cabrera per la part del darrere, entre boscos, camps i fagedes, trepitjant el terme de la Vall d'en Bas, fins arribar a les escales que pugen al Santuari. Fem foto i continuem la pista fins la pujada empedrada de Les Marrades, on baixem de la bici per tibar-la a peu cap amunt, durant 10 rampes esglaonades de pedra. Arribar al Santuari és un moment únic, i avui especialment, ja que amb les fortes ventades que ha fet i que encara duren, tenim un cel net, blau i assolellat, amb unes vistes inèdites, divisant com a destacable el Pedraforca, Montserrat, el Montcau, La Mola, el Montseny i el mar, amb el Golf de Roses ben visible.