Santa Maria de Besora - Sant Quirze de Besora

April 9, 2023
April 2023

near Santa Maria de Besora, Catalunya (España)

Sortim de la Serra de Llaers i agafem la carretera direcció a Besora fins que agafem la pista cap al Teixidor, però passat l'Hostal de Llaers girem a l'esquerra. Allà seguirem la carretera fins a pujar al Puig, passarem pel costat i poc després trobarem una pista que seguirem a la dreta amunt fins que, al Km 4'8 aprox. veureu que ens hem equivocat de camí, enlloc de girar a l'esquerra cal continuar recta fins a pujar al Coll de la Bena. Allà anirem seguint la pista, girant sempre a la dreta en els dos encreuaments que trobarem fins al final que arribarem a la Cau. De la Cau anirem cap a la Casa De Milany i després fins al Morro de Quer. D'allà anirem cap al Barretó on baixarem per la pista fins a trobar la carretera de Vidrà. Veureu que a mitja baixada del Barretó hem tornat a enrere perquè havíem perdut el display d'una bici.
Una bona ruta, 100 x 100 ciclable, amb pendents assequibles tot i que constants. Alerta si ha plogut, ja que pot haver-hi molt fang.