Santa Magdalena de Cambrils- Bac de Davant

Photo ofSanta Magdalena de Cambrils- Bac de Davant Photo ofSanta Magdalena de Cambrils- Bac de Davant Photo ofSanta Magdalena de Cambrils- Bac de Davant

5 hours
May 10, 2022
May 2022

near Riudaura, Catalunya (España)

Sortim de Riudaura per enfilar-nos cap els Plans i el coll de l'Avi tot seguint el Torrent de Cortils, finds a trobar la carretera de Vidrà, la seguim uns metres fins arribar a la casa del Reig on la deixem per seguir per corriol cap el coll de l'Avi, passan per darrera la masia dels Plans.
Del coll de l'Avi continuem cap el pla de Falgars per enfilar-nos al punt mes alt del recorregut: Santa MAgdalena de Cambrils. Haurem de deixar les bicicletes uns 200 metres abans d'arribar a l'ermita, just sota la torre d'alta tensió.
Ara ja de baixada refem el camí per la collada de Fra Anton fiins el Pla de Falgars on continuem cap a la collada verda i coll de Canes. Seguim un tram del cami ral de Ripoll, pero al caps d'uns metres el deixem per seguir una pista de desemboscar, cada cop mes tapada per les bardisses que ens mena fins la casa del Bac de Davant.
Contoniem per corriol que transcorre pel bosc del Bac de Davant cap el pla de Catellar per seguir pel camí de la Plana de Croanyes i de baixada fins a Riudaura pel Bover.