Santa Coloma de Farners, Sant Feliu de Buixalleu

Photo ofSanta Coloma de Farners, Sant Feliu de Buixalleu Photo ofSanta Coloma de Farners, Sant Feliu de Buixalleu Photo ofSanta Coloma de Farners, Sant Feliu de Buixalleu

January 20, 2022
January 2022

near Santa Coloma de Farners, Catalunya (España)

Feta el 20/01/22 amb bon sol i força fred.

Ruta tècnicament moderada però te algunes pujades i baixades molt fortes i que la fan difícil si no vas ben equipat de motor i de frens.

Interessant travessa per les Guilleries des de Santa Coloma fins a Sant Feliu de Buixalleu.
Hi ha trams molt boscosos i llocs amb bones vistes.

Bones vistes des de Santa Bàrbara.

La tornada des de Sant Segimont fins al punt de quatre camins es fàcil i ràpida i la baixada fins a Santa Coloma es per pista ample i bona però s'ha de tenir en compte que circulen cotxes.

He baixat des de Santa Maria per radera del Castell però te baixades fortes i al arribar a baix, al costat del riu, hi ha un corriol molt trencat fins arribar a la Font Picant que te escales i comença el passeig fins al Pont del Parc de Sant Salvador.