Santa Coloma de Farners, Joanet, Cladells

Photo ofSanta Coloma de Farners, Joanet, Cladells Photo ofSanta Coloma de Farners, Joanet, Cladells Photo ofSanta Coloma de Farners, Joanet, Cladells

October 10, 2021
October 2021

near Santa Coloma de Farners, Catalunya (España)

Feta el 10/10/21 amb cel cobert i amb bona compnyia.

Espectacular travessa de le Guilleries des de Santa Coloma de Farners fins a Joanet.

Tot es sobre la bici per pistes bones i amples. Fins al desviament de Sauleda amb molt de sol. Després hi ha molt mes bosc i molt bonic. Des del Collet del Raurell fins a Joanet hi han baixades fortes i amb sorre i es per aixó que recomano NO FER-LA AL INREVÈS.

Hem deixat de banda Santa Victoria de Sauleda perqué ja la coneixem i perqué el camí de pujada en bici per no passar pel Mas Bellveí Nou es un altre. Hem preferit continuar per la pista per arribar a Joanet qué n'era l'objectiu.

De Joanet fins la carretera de Sant Hilari a Santa Coloma hi han 2 kms. asfaltats amb pujada i després ja és tot de baixada fins a Santa Coloma.

Recomano anar al mirador de Joanet.

PictographCastle Altitude 1,293 ft

Photo ofFont i campnanar de Sant Mateu de Joanet. Photo ofFont i campnanar de Sant Mateu de Joanet. Photo ofFont i campnanar de Sant Mateu de Joanet.

Font i campnanar de Sant Mateu de Joanet.

Sant Mateu de Jonaet

• Photo of David Fuste
    David Fuste Dec 10, 2021

Bona ruta. Molt ben informada.

• Photo of JuliSG
    JuliSG Dec 10, 2021

Hola David Fuste.
    Gràcies per la teva valoració.
    Espero hagis gaudit tota la travessa fins a Joanet pel boscos de les Guilleries.
    Estic preparant una tornada que no sugui per carretera.

• Photo of SISCO RAMOS
    SISCO RAMOS Nov 12, 2023

La hem fer avui 12-11-2023 molt xula, gracies per compartir-la
    estarem pendents per quan facis la tornada per camí

• Photo of JuliSG
    JuliSG Nov 12, 2023

Hola Sisco Ramos, gràcies pel teu comentari.
    Com encara no he fet la de Joanet tornant per camins i veig que aneu ben equipats us puc recomanar la ruta 146117553 "Santa Coloma de Farners, Sant Feliu de Buixalleu, Santa Bàrbara, Sant Sigemon del Bosc" sortint de Santa Coloma o la 121717391 "L'Esparra, Sant Feliu de Buixalleu, Sant Segimon del Bosc" sortint de l'Esparra i més fàcil.

• Photo of SISCO RAMOS
    SISCO RAMOS Nov 19, 2023

Hola Juli, gràcies per les recomanacions, prenc nota per la propera vegada que visitem la zona, si passes per la Segarra te les podré tornar.