Photo ofSanta Coloma de Farners, Castanyet, Ca l'Espinau, salt del Sobirà, Parroquia de Santa Creu d'Horta, coll de Roscall, Sta Coloma. Photo ofSanta Coloma de Farners, Castanyet, Ca l'Espinau, salt del Sobirà, Parroquia de Santa Creu d'Horta, coll de Roscall, Sta Coloma. Photo ofSanta Coloma de Farners, Castanyet, Ca l'Espinau, salt del Sobirà, Parroquia de Santa Creu d'Horta, coll de Roscall, Sta Coloma.

November 10, 2022
November 2022

near Santa Coloma de Farners, Catalunya (España)

Sortim de Can Gurt a Santa Coloma de Farners, baixem fins la riera i per un corriol enfilem cap a Castanyet, on arribem a l'Hostal de Castanyet per la carretera després de passar per sota l'eix transversal. Continuem pujant, ja per un bon cami, fins el collet de Ca l'Espinau. Seguim fins fins el trencall d'Osor, sota Sobirà, mes o menys planejant, fins la Parroquia de Santa Creu d'Horta. Seguim per bon camí, mes o menys planejant fins el coll de Roscall. Continuem baixant, amb algun tram de fort pendent i amb força pedra fins a Santa Coloma de nou on recorrem pel marge dret de la riera, pel camí dels frares, la font de St. Salvador fins les Termes Orion i tornem fins dins de Sta. Coloma, a can Gurt on dinem amb un arros a la paella molt bo.

Trencant de mas Albó.

Taberna i collet de l'Espinau.

PictographRiver Altitude 2,513 ft

Salt del Subirà

Parroquia Santa Creu d'Horta.