Santa Cecília de Voltregà -Sant Martí Xic-Santa Cecília-Roda-Manlleu- La Gleva

Photo ofSanta Cecília de Voltregà -Sant Martí Xic-Santa Cecília-Roda-Manlleu- La Gleva Photo ofSanta Cecília de Voltregà -Sant Martí Xic-Santa Cecília-Roda-Manlleu- La Gleva

1910
March 31, 2023
March 2023

near Santa Cecília de Voltregà, Catalunya (España)

Ruta circular fàcil per pista, tot el desnivell és al principi de la ruta. He sortit des del BonPreu de Sant Hipòlit però el GPS no l’he engegat fins a les Basses.
Un cop som al Carrer dels Rampins trencarem a mà dreta, vorejarem per sota una casa i seguirem el camí fins darrera Can Pairot, enfilarem cap a Serratosa per la casa El Corral i pujarem a Sant Martí Xic per la Miranda, baixarem i a Serratosa agafarem el primer trencant a mà dreta que torna a Santa Cecília i arribem a la carretera a nivell de Gallissans. Alla seguirem per la carretera fins a trobar el pont que creua la C17 per sobre i seguirem el camí fins a creuat la carretera de vic a manlleu per Malars. Arribant a Roda, anirem a buscar el camí que va a Manlleu per la urbanització del Tenis Manlleu. Un cop allà tornem a Sant Hipòlit pel Vora Ter.